Tuesday 12 April 2011

denyutan pertama

assalamualaikum dan salamsejahtere kepde pembace semue,,
akhirnye,, blog ini telah berdenyut untuk kali pertame,,
walaupun denyutan nye teramat2lah lemah..huhu o_0",,
mungkin bagi sesiape yang kali pertame membace blog ni akan berkate "eew,, wht is ths??"
haha,, x kesa la tu,, asalkan aku bahagie,,bagi sape yg menyokong,, time kaseh bebanyak ye..
insyaallah satu hari nanti aku akan bljr untuk memperbaiki jantung aku nih...
mungkin bile dah ade laptop sendiri lah kan.. haha..
dalam entry pertame,,, x byk yg ingin diperkatekan..
just pade sesape yg belom mengenali diri ini,, dan baru ingin mengenali,,
korang sebenanye sedang mengenali seseorang yg suke gelak,, suke berangan.. oopss.. haha
baru sahaja mendapat result spm (yg memuaskan).. dan sedang menunggu keputusan kemasukan ke matriks,,
harap2 dapat lah kan.. semoge cite2 aku untuk menjadi obstetricts & gynaecologist..(bg sape yg tak femes ngn ayat ni,, ienye merupekan pakar sakit puan..hehe) akan tercapai satu hari nanti..
ape2 pendapat dan komen amat lah dihargai ye.. tq soooo much!! muach~

7 comments:

  1. ok,pas ni kita berblogging yep...
    kat fb dah...smbg kat sini plak la...hahha..

    ReplyDelete
  2. orait2.. aku baru.. nanti ajar aku lebih lanjut ye

    ReplyDelete
  3. ehem!! x puas ke brchatting kt fb? aq rse dh ckup puas korg brchatting. ke ni tmpt bru nk attack enemy(klau ade)korg. Contohnye syahmin. hehehe... btul x farah?

    ReplyDelete
  4. setelah sekian lma...x blh bukak blog su ni....ni la baru blh bukak...hahaha..nk komen jugak la walau dh lma....hahahha.......btol ada syhmin gmpak la....hahha...tapi syhmin mna join blog blog ni....hahaha........

    ReplyDelete